torsdag 26 november 2009

Imorse titta sandras mamma förbi med en hög filmer, gulligt. :)  så ni kan väl gissa hur jag fördrivit dagen`?
Håller på att packa för imorgon, då jag och maja ska ner till mormor/gbg med london. Toppen att få komma ut efter en veckas sängliggande!! ;D ska kolla in några hundrastgårdar och även djuraffär, vi får väl se vad jag släpar hem med.

Nu ska jag vartfall ner och äta tacos och sen även se på mammas pojkar, jätte töntigt program ändå kollar man varje vecka. hur går det ihop? sen ska jag väl även se glee kanske.
:)<3

kanske tar med mig min bärbaa data ner annars bombaderar jag er med bilder och sånt på söndag/lördag, jag har varnat er nu!

 Hugs /g&l

 ni har väl inte missat?:
Idag kom även härliga hunds ut, ska nog smitta till affären och köpa den imorn! :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar