onsdag 2 december 2009

Lycklig! :)

hej.

det var var väldigt längesedan sist, hemskt ledsen men tiden har inte funnits.
Och idag är vi extra glada här i vinter mörkret, fick beskedet  igår att vi vunnit hundkalendren jag länka till för ett tag sedan ;) tack Linda på spoiled dog.

igår gjorde jag något jätte mysigt, jag och min kompis var ute med hennes shettis, jag åkte vagn bakom insvept i en stor mysig filt. Helt underbra kväll -6 och vindstilla och inte ett moln i sikte och så fulmåne. Detta är något alla borde prova tycker jag!
och även londn tycker om vinter mörkret vi var ute på en kort,kort promenad för en stundsedan, brrr kallt,

Nu håller jag på att beställa julklappar till min bästavän sandra också mammasen förstås, dom ska få något personligt hade jag tänkt. så nu ska jag fortsätta med det, sen ska jag någ se på bonde sökrt fru. någon annan som kollar på det?

Hugs / g&l

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar