torsdag 26 november 2009

bad

091125
imed att jag aldrig han lägga in gårdagens får ni den nu,förlåt för dålig uppdatering, men åkte på en rejälförskylning i måndags och har legat i soffan sen dess.
men idag kände jag mig mycket bättre och bestämde mig för att ge henne ett rejält bad. hihi det var inget som var speciellt uppskatat från hennes sida. :)
och efter badet:
  
  ~


 Att bada är inte det bästa utan det är att skaka av sig allt vatten på matte när hon precis tror att hon klarat det denna gången,,kände mig hur pigg som helst och när matte satte mig i hennes säng busade jag ner mig i täckena och försökte äta upp dem. men dom var lite för stora eller om det var min mun som var för liten, hmm? Försökte att få väldigt blöta matte att leka, men vatten verkar inte vara så upppiggande för människor som för hundar. konstigt.. :)


/ g&l                                                                                                                      jag ser väl inte busig ut?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar