tisdag 9 februari 2010

hej alla läsare :)

 

idag har jag inte gjort något faktiskt,  så jag lägger inte energi på något inlägg. :)
Så vi får hoppas att morgondagen blir roligare.

Men när jag kikade på min väns blogg Felicia smeds <3 så hitta jag ett jätte bra tips som jag snabbt slänger ut här., 
hoppas det var okej felciia annars tar jag bort det om du vill

 " Jag måste bara tipsa om Michelle Phan's kanal på Youtube. Jag älskar hennes videos, hon visar allt ifrån hur man kan lägga en ansiktsmask av ägg, hur man kan göra en ansiktsscrub av tomat och socker till något så enkelt som att lägga en speciell smink-look. Här nere får ni ett exempel:

Här får ni länken till hennes kanal på youtube, där hittar ni alla hennes videos."
 Michelle Phan"

nu ska jag äta fruktsallad som min lillasyster gjort, så ha en fortsatt trevlig kväll

/ g & L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar