onsdag 27 januari 2010

sjukis..

just nu sitter jag i soffan  med en massa goa täcken och myser med london, jag mår inte alls bra idag så  jag skippade skolan.  Ska försöka ta mig samman och plugga lite, har alldeles för många läxor som ska vara klara snart.  men något som gör mig glad är´att min beställning från hm kommit, kanske visar er sen om ni vill.


jag vakna ganska tidigr i morse och har inte kunnat sommna om,  så  jag har fördrivit tiden med att kika in på mina absolut favorit bloggar. rekomenderar att ni tar en titt.


* www.lindablom.se, även linda har väldigt bra kolla på det senaste, gör videor och visar hur man fixar det fina hollwood lockarna på bästa sätt.Sjävklart finns hennes små prinssesor med tyra och polly.


* www.ellinorak.blogg.se en jätte fin tjej som har stenkoll på det senaste inom kläder och frisyrer.


tänkte visa er en t-shirt jag köpte i lördags, tyckte den passa riktigt bra.. ni ser bara trycket på den.


cubus 129 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar