måndag 23 november 2009

finns det något bättre än när läraren är sjuk och man får sluta tidigare? :)
som sagt hade jag bara två och en halv lektion imed att jag var tvungen att kika in på ett besök på vårdcentralen på grund av något virus som satt sig + att asman blivit värre.
men allt ordna sig skulle bara öka astma medicinen, som om någon ser att jag är lite snurrig i huvedet vet ni varför, hahah  det var a skämt får jag väll tilläga.. :D
Hur har eran dag varit? <3

Nu ska jag se om andrea vill följa med och löshoppa min pålle, har inte ridit sen förra söndagen utan kört på med markarbete snacka om att hon har överskotts energi. Finns inte en chans att jag sätter mig på henne utan att hon fått springa mkt.mkt. :) Och sen ska jag mysa ner mig i soffan med londom. :)
uppdaterar kanske ikväll med lite bilder om ni är intressrade hur det gick med häsetn?

Hugs /g&l

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar