onsdag 18 november 2009

Ajj...











Hellu!








Idag har jag haft en otroligt slapp dag i skolan elevensval hela dagen, och när jag kom hem så var jag duktig och gjorde mina läxor och rasta london lite. Sen tog jag min supersnygga limecykel och cyklade till sandra i ösregnet
Nu har jag precis kommit in från en och en halv timmes mockning, suck*.
Vill ni veta en sak?
Igår tog jag "nöffvaccinet" det gjorde jätte ont så jag börja grina, haha.
så typiskt mig :D har haft jätte ont i armen hela dagen kan knappt röra den :S
Och det kommer inte precis bli bättre av att jag redan bestämt hela helgen


FREDAG: åka och kolla på gymnasium med sandra Dingla natutbruksgymnasium. Och sen ¨på kvällen bara mysa med familj och London.
LÔRDAG: åka till och trimma London med sandra, gå på syrrans dansupvisning snabbt byta om och åka till göteborg med familj+hund på middag med alla våra kompsar.
SÔNDAG: kanske leka soffpotatis med sandra? :D
Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar